Followers

2013/06/07

Open Section :Vlogging


Asalamualaikum
          Berjumpa lagi kita........bagi entri Vlogging,Korang nak tahu tak mcm mana aku bleh terpikir nak buat section untuk Vlogging nie? Actually aku memmng selalu update dengan video2 Vlogging nie sebab
para pembikin video nie lebih kepada bercakap dimana lebih kepada nasihat,dan juga life dieorang la
Actually aku suka cara penyampaian video dieorang nie  sebab sempoi xla formal sgt kdg2 buat lawak
mmng spontan la..best dengar tapi yang smpai sekarang famous  matluthfi90 dya memang
terbaik la...element yang disampaikan mmng masuk otak tapi cara penyampaian dya secara berjenaka.
kalo kat search  youtube tu taip je Mat kuar nama dya....xke famous tu?hihihi

        Actually Vlogging nie termasuk sekali dengan video parody tu dimana semua  element gambar muzik
termasuk dalam Vlogging cuma cara penyampaian je berbeza mugkin secara musik ataupon bercakap maksudnye berucap.Aku xnk kusutkan kepala korang hehe so aku asingkan video muzik dan jugak
video ucapan,takut gak nnti korang tnye eh vlogging dgn parody lain ke?bkn sama ke?
bagi langkah berjaga2 aku gtaw awal2 kat sini...hehhe ops!! sebelum lupa kat section nie jugak aku akn sertakan video projek2 student nk share ngn korang :) Harap korang enjoy k dgn blog aku.,
I want the best 4 u Alll!!!!smangat gler kot...:)




No comments:

Post a Comment

If nak order jgn malu2 hehe
Wasapp :0194609037
Pm/Fb : Beautyladysshop
Postage RM 6 SM RM 9 SS
Pos : Isnin - Jumaat Sahaja

* untuk dptkn no account untuk transfer/bank in duit brg
boleh wassapp dulu yer or pm page sue.
*selalunya hari ini order n transfer duit,insyallah esok brg dah pos n akan diberi tracking no
*brg yang telah dipos adalah tanggungjawab anda,no refund yer sebab brg dah hantar.

TQ